دسته‌ها
امتحان نهایی بانک سوالات امتحانی فیزیک پیش دانشگاهی

امتحان نهایی فیزیک پیش دانشگاهی ریاضی

امتحان نهایی فیزیک پیش دانشگاهی ریاضی به همراه پاسخ تشریحی را می توانید از لینک زیر دانلود کنید.

در دوران تحصیلی در کشور ایران در چند پایه برای فارغ التحصیلی آن دوره از امتحان نهایی استفاده می شود که به صورت کشوری برگزار می شود تا همه دانش آموزان با یک معیار سنجیده شوند. در مقطع پیش دانشگاهی نیزاز  4 درس که ۲ درس عمومی و ۲ درس اختصاصی را شامل می شود، امتحان نهایی به عمل می آید. از سال ۹۱ تا کنون امتحان نهایی درس فیزیک همه ساله در این مقطع برای رشته های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی برگزار می شود. دانش اموزان برای قبولی این امتحانات نیاز دارند تا با نمونه سوالات سال های قبل آشنایی پیدا کنند تا با سبک طرح سوال آشنایی بیشتری پیدا کنند.


 

امتحانات نهایی هر سال در سه دوره در ماه های خرداد، شهریور و دی برگزار می شود. برای اینکه به سوالات و پاسخ تشریحی امتحان نهایی  دوره پیش دانشگاهی رشته علوم ریاضی در همه دوره ها از سال ۹۱ تا کنون دسترسی داشته باشید، بر روی لینک زیر کلیک کنید و به مرکز سنجش آموزش و پرورش متصل شوید و همه امتحانات نهایی فیزیک و بقیه دروس را به صورت رایگان تهیه کنید.

آرشیو سوالات امتحان نهایی پیش دانشگاهی ریاضی


هاست

از کبیری

مصطفی کبیری کناری متولد سال ۱۳۶۷ در شهرستان فریدونکنار (استان مازندران) ، دبیر فیزیک رسمی آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار، کارشناسی رشته دبیری فیزیک در دانشگاه مازندران هستم . هدف از ایجاد این سایت برای من ، ایجاد یک محیطی آموزشی کارآمد است که در آن دانش آموزان بتوانند فیزیک را به صورت پایه ای و مفهومی بیاموزند .

یک پاسخ به «امتحان نهایی فیزیک پیش دانشگاهی ریاضی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *