دسته‌ها
امتحان نهایی بانک سوالات امتحانی فیزیک سوم دبیرستان

امتحان نهایی فیزیک سوم تجربی

امتحان نهایی فیزیک سوم تجربی (به همراه پاسخ تشریحی و کلید تصحیح ) سال های

ph3 t nahaei امتحان نهایی فیزیک سوم تجربی


 

در دوران تحصیلی در کشور ایران در چند پایه برای فارغ التحصیلی آن دوره از امتحان نهایی استفاده می شود که به صورت کشوری برگزار می شود تا همه دانش آموزان با یک معیار سنجیده شوند. در مقطع دبیرستان در سال سوم نظری از همه دروس برای همه رشته ها، امتحان نهایی به عمل می آید. یکی از درس های مهم برای کسب دیپلم و فارغ التحصیلی در رشته های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک، درس فیزیک است. دانش آموزان برای قبولی این امتحانات نیاز دارند تا با نمونه سوالات سال های قبل آشنایی پیدا کنند تا با سبک طرح سوال آشنایی بیشتری پیدا کنند.

امتحانات نهایی هر سال در سه دوره در ماه های خرداد، شهریور و دی برگزار می شود. برای اینکه به سوالات و پاسخ تشریحی امتحان نهایی فیزیک سوم تجربی در همه دوره ها از سال ۸۷ تا کنون دسترسی داشته باشید، بر روی لینک های زیر کلیک کنید. لینک ها غیر مستقیم هستند.

دانلود امتحانات نهایی فیزیک سوم تجربی خرداد، دی و شهریور از سال ۸۷ تا ۹۱

دانلود امتحانات نهایی فیزیک سوم تجربی خرداد، دی و شهریور از سال ۹۲ تا ۹۵

دانلود امتحانات نهایی فیزیک سوم تجربی خرداد، دی و شهریور از سال ۹۶ تا ۹۸

 


هاست

از کبیری

مصطفی کبیری کناری متولد سال ۱۳۶۷ در شهرستان فریدونکنار (استان مازندران) ، دبیر فیزیک رسمی آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار، کارشناسی رشته دبیری فیزیک در دانشگاه مازندران هستم . هدف از ایجاد این سایت برای من ، ایجاد یک محیطی آموزشی کارآمد است که در آن دانش آموزان بتوانند فیزیک را به صورت پایه ای و مفهومی بیاموزند .

2 دیدگاه دربارهٔ «امتحان نهایی فیزیک سوم تجربی»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *