دسته‌ها
کنکور

فیزیک کنکور ۱۴۰۱


 

پاسخ سوالات فیزیک کنکور ۱۴۰۱ برای رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک، توسط استاد مصطفی کبیری را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

ویدیو حل سوالات فیزیک کنکور سراسری ۱۴۰۱ به همراه فایل پاسخ برای رشته های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک برای دانلود در این مطلب قرار داده شد است. در این مجموعه سوالات درس فیزیک کنکور سراسری داخل کشور و کنکور سراسری خارج از کشور قرار داده شده است.


 

سوالات و پاسخ فیزیک کنکور ۱۴۰۱ رشته ریاضی و فیزیک

دانلود سوالات فیزیک کنکور ۱۴۰۱ رشته ریاضی و فیزیک

کلید پاسخ فیزیک کنکور رشته ریاضی داخل کشور تهیه شده توسط استاد مصطفی کبیری

کلید فیزیک کنکور ریاضی ۱۴۰۱ داخل کشور فیزیک کنکور ۱۴۰۱

بررسی سطح سوالات رشته ریاضی داخل

سطح سوالات برای دانش آموزان ریاضی را می توان آسان دانست. متاسفانه انتخاب عنوان درسی برای طرح سوال بسیار بد بود. برای مثال از عنوان تکانه و قانون دوم نیوتون که فقط ۲ یا ۳ صفحه در کتاب راجع به آن توضیح داده شده ۳ سوال طرح شده اما از عنوان گرما و دمای تعادل و تغییر حالت ها که در کتاب صفحات زیادی را به خود اختصاص داده، هیچ سوالی طرح نشده است. یا انتخاب سوالات از فصل موج بسیار بد بود. دانش آموز فرصت زیادی برای مطالعه فشار در لوله ها و محاسبه دمای تعادل می گذارد اما در کنکور ۱۴۰۱ حتی یک سوال از آن ها طرح نشده است. سوالات حرکت بر خط راست و همچنین فیزیک ۲ (پایه یازدهم) خوب بود. در مجموع به نظر من سوالات سطحی ساده و غیر استاندارد (عدم رعایت عناوین در طرح سوال) داشت.


دانلود pdf پاسخ فیزیک کنکور ۱۴۰۱ رشته ریاضی و فیزیک

به دلیل اینکه این فایل در حین ضبط ویدیو تهیه شده و پس از آن ویرایش شده است، در برخی صفحات جای خالی میبینید. به طور مثال ممکن است سوال در یک صفحه باشد و پاسخ آن در صفحه بعد قرار گرفته باشد. اما همه چیز به وضوح قابل مشاهده است.


ویدیو پاسخ فیزیک کنکور ریاضی ۱۴۰۱ داخل

در این ویدیو سوالات درس فیزیک کنکور رشته ریاضی سال ۱۴۰۱ داخل کشور، توسط استاد مصطفی کبیری حل شده است. در صورتی که هر یک از روش های استفاده شده در ویدیو برای شما آشنا نیست می توانید با جستجو در سایت ویدیوی آموزش آن را بیابید و بیاموزید.

مشاهده در یوتیوب | مشاهده در آپارات


سوالات و پاسخ فیزیک کنکور ۱۴۰۱ رشته علوم تجربی

دانلود سوالات فیزیک کنکور ۱۴۰۱ رشته علوم تجربی

کلید پاسخ فیزیک کنکور رشته تجربی داخل کشور تهیه شده توسط استاد مصطفی کبیری

کلید فیزیک کنکور تجربی ۱۴۰۱ داخل کشور فیزیک کنکور ۱۴۰۱

بررسی سطح سوالات رشته تجربی داخل

بر خلاف سوالات رشته ریاضی، سوالات رشته تجربی در سطح خوبی بود و استانداردهای لازم برای طرح سوال ساده، متوسط و سخت رعایت شده بود و پراکندگی مناسبی داشتند. در فصل حرکت بر خط راست فقط از حرکت با شتاب ثابت سوال طرح شد که میشد از مباحث دیگر فصل نیز سوال طرح کرد اما در مجموع مثل همیشه سوالات متوسط و سخت خوبی داشت. سوالات فیزیک ۲ (پایه یازدهم) نیز سوالات خوب و مفهومی بود و همچنین سوالات فیزیک ۱ و فیزیک ۳ نیز راضی کننده بود. به این معنا که با این سبک سوالات می شود رقابت خوبی بین داوطلبان ایجاد کرد و تفاوت های آن ها را از هم تشخیص داد. در مجموع سوالات رشته تجربی استاندارد و در سطح متوسط به بالا بود.


دانلود pdf پاسخ فیزیک کنکور ۱۴۰۱ رشته علوم تجربی

به دلیل اینکه این فایل در حین ضبط ویدیو تهیه شده و پس از آن ویرایش شده است، در برخی صفحات جای خالی میبینید. به طور مثال ممکن است سوال در یک صفحه باشد و پاسخ آن در صفحه بعد قرار گرفته باشد. اما همه چیز به وضوح قابل مشاهده است.


ویدیو پاسخ فیزیک کنکور تجربی ۱۴۰۱ داخل و خارج کشور

در این ویدیو سوالات درس فیزیک کنکور رشته تجربی سال ۱۴۰۱ داخل و خارج کشور، توسط استاد مصطفی کبیری حل شده است. در صورتی که هر یک از روش های استفاده شده در ویدیو برای شما آشنا نیست می توانید با جستجو در سایت ویدیوی آموزش آن را بیابید و بیاموزید.

مشاهده در یوتیوب | مشاهده در آپارات

مشاهده در یوتیوب | مشاهده در آپارات


برخی از لینک های دانلود بزودی تکمیل می شوند …



هاست

از کبیری

مصطفی کبیری کناری متولد سال ۱۳۶۷ در شهرستان فریدونکنار (استان مازندران) ، دبیر فیزیک رسمی آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار، کارشناسی رشته دبیری فیزیک در دانشگاه مازندران هستم . هدف از ایجاد این سایت برای من ، ایجاد یک محیطی آموزشی کارآمد است که در آن دانش آموزان بتوانند فیزیک را به صورت پایه ای و مفهومی بیاموزند .

یک پاسخ به «فیزیک کنکور ۱۴۰۱»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *