دسته‌ها
فروشگاه کنکور

جزوه کنکور فیزیک


 

جزوه کنکور فیزیک وبسایت فیزیکفا با توجه به درخواست کاربران فیزیکفا ، توسط مصطفی کبیری تهیه شده است .

jk kabiri physicfa جزوه کنکور فیزیک


 

در این جزوه کنکور فیزیک سعی بر این شده که مفاهیم فیزیک به صورت کامل و البته مناسب کنکور گنجانده شود. و از بسیاری از مطالب که مناسب کنکور سال های اخیر نیست ، پرهیز شده است . در درس فیزیک کنکور سراسری در سال های اخیر ، موفقیت در آشنایی با انواع سوالات هر مبحث است که هدف این جزوه نیز به همین صورت است . چند سالی هست که در درس فیزیک از روش ها و روابط تستی استفاده نمی شود و هدف طراحان سوال فقط مفاهیم قید شده در کتاب درسی است . اما بسیاری از جزوه هایی که شما تهیه می کنید حاوی این روش هایی است که قرار نیست برای شما استفاده ای داشته باشند و با بزرگ نمایی این روابط که هیچ کاربردی در کنکور های سال اخیر ندارند ، سعی بر جلب توجه دارند. در صورتی که ما در این جزوه کنکور فیزیک ، شما را با انواع سوالات هر مبحث و روش حل آن ، توسط طرح سوالات و تمرین های متنوع ، آشنا می کنیم . برخی از مثال ها از چند روش حل شده تا هم با مفاهیم اصلی درس آشنا شوید و هم روش سریع حل مساله را یاد بگیرید . در ادامه این مطلب می توانید نمونه هایی از این جزوه ها که توسط مدیریت فیزیکفا (مصطفی کبیری) تهیه شده اند ، را دانلود کنید و در صورت نیاز می توانید جزوه های اصلی را تهیه کنید .

در خواندن این جزوه ها ما به شما توصیه می کنیم ، ابتدا مفاهیم را خوانده و مثال های آن را بخوانید . سعی نکنید همان ابتدا مثال ها را خودتان حل کنید بلکه ابتدا پاسخ های ما را بخوانید تا با نحوه ی صحیح حل مساله و مفهوم بکار رفته در سوال ، آشنا شوید . دقت کنید نکات این جزوه در متن پاسخ سوالات قید شده تا نحوه استفاده از نکات را با حل مثال ببینید ، چون نتیجه بهتری را خواهد داشت . پس از استخراج روش حل مساله و نکات از این مطالعه خود ، سعی کنید یکبار خودتان مثال هایی را که مطالعه کردید ، حل کنید تا مطالب در ذهن شما تثبیت شود . پس از آن به حل تمرین های هر مبحث بپردازید و تمام تلاش خود را بکنید تا آن ها را حل کنید . چرا که نکات و روش حل آن تمرین در مثال های جزوه قید شده است . با استفاده از پاسخ نامه کلیدی تمرین ها ، به صحیح یا اشتباه بودن پاسخ خود پی ببرید و در صورت اشتباه مجددا به نکات استخراجی خود رجوع کنید.

یادتان باشد ، موفقیت در درس فیزیک کنکور سراسری در آشنایی با انواع سوالات هر مبحث و روش حل آن است و مطمئن باشید این جزوه ها به شما در این موفقیت کمک خواهد کرد .

دانش آموزانی که از طریق ما این جزوه را دریافت کرده اند ، با مطالعه آن درصد های بالایی را در درس فیزیک کنکور سراسری در چهار سال اخیر بدست آورده اند ، که این در صد ها باعث قبولی آن ها در رشته های دلخواه آنان شده است .

دانلود نمونه جزوه کنکور :

دانلود نمونه جزوه فصل نور و بازتاب نور

دانلود نمونه جزوه کنکور نوسان

 

رمز عبور فایل های فشرده :   physicfa.ir   (با حروف کوچک)

 

دانلود جزوه های کنکور فیزیک به صورت فصل به فصل :

فیزیک اول :

فیزیک دوم :

 

فیزیک سوم :

 

فیزیک پیش دانشگاهی :

 

رمز عبور فایل های فشرده :   physicfa.ir   (با حروف کوچک)

فصل های دیگر بزودی قرار داده خواهد شد …


هاست

از کبیری

مصطفی کبیری کناری متولد سال ۱۳۶۷ در شهرستان فریدونکنار (استان مازندران) ، دبیر فیزیک رسمی آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار، کارشناسی رشته دبیری فیزیک در دانشگاه مازندران هستم . هدف از ایجاد این سایت برای من ، ایجاد یک محیطی آموزشی کارآمد است که در آن دانش آموزان بتوانند فیزیک را به صورت پایه ای و مفهومی بیاموزند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *