دسته‌ها
فیزیک یازدهم مغناطیس

حل تمرین های فصل سوم فیزیک یازدهم

 

حل تمرین های فصل سوم فیزیک یازدهم به صورت کاملا تشریحی و به همراه همه شکل ها و توضیح کامل قاعده دست راست در هر سوال و چگونگی کاربرد آن برای دانلود آماده شده است.


 

پاسخ تشریحی فیزیکفا از بهترین پاسخ هاست که هم برای امتحانات داخلی  و نهایی و هم برای کنکور بسیار مفید است. بنابراین خواندن آن حتما توصیه می شود.

این تمرین ها برای رشته های ریاضی و فیزیک و علوم تجربی آماده شده است. فایلی که دانلود می کنید تمرین های رشته ریاضی به صورت مرتب در آن نوشته شده است و تمرین های تجربی در آن مشخص شده است. چون همه تمرین ها برای رشته تجربی نیست. از مستطیل های قهوه ای رنگ برای نشان دادن پاسخ های رشته تجربی استفاده شده است. البته مطالعه بقیه سوالات برای رشته تجربی بسیار مفید است. بنابراین هم دانش اموزان رشته ریاضی و هم دانش آموزان رشته تجربی همه سوالات را مشاهده کنند. ۱۶ تمرین ابتدایی فیزیک یازدهم تجربی در این فایل موجود است و بقیه تمرین ها در تمرین های فصل چهارم موجود است که با کلیلک بر روی (حل تمرین ) می توانید آن را مشاهده کنید. در زیر مباحثی که در تمرین ها به ان ها پرداخته شده است، قرار گرفته است که با کلیک بر روی هر کدام از مباحث می توانید مطالب مربوط به آن را بیاموزید.

مباحث تمرین های مغناطیس :

مغناطیس و قطب های مغناطیسی

میدان مغناطیسی

نیروی مغناطیسی وارد بر ذره باردار متحرک در میدان مغناطیسی

نیروی مغناطیسی وارد بر سیم حامل جریان

میدان مغناطیسی حاصل از سیم حامل جریان الکتریکی

میدان مغناطیسی پیچه مسطح

میدان مغناطیسی سیملوله

ویژگی مغناطیسی مواد

 


دانلود حل تمرین های فصل سوم فیزیک یازدهم (ریاضی و تجربی)



هاست

از کبیری

مصطفی کبیری کناری متولد سال ۱۳۶۷ در شهرستان فریدونکنار (استان مازندران) ، دبیر فیزیک رسمی آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار، کارشناسی رشته دبیری فیزیک در دانشگاه مازندران هستم . هدف از ایجاد این سایت برای من ، ایجاد یک محیطی آموزشی کارآمد است که در آن دانش آموزان بتوانند فیزیک را به صورت پایه ای و مفهومی بیاموزند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *