دسته‌ها
خدمات دیگر دبیر فیزیک فروشگاه کتاب

طرح درس سالانه فیزیک


 

درس فیزیک یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین دروس در علوم طبیعی است که تأثیر بزرگی بر تحصیلات دانش‌آموزان دارد. برای دستیابی به موفقیت ، یک طرح درس سالانه فیزیک ممکن است کمک بزرگی باشد.

سال تحصیلی جدید شروع شده و به عنوان معلم فیزیک، ما مسئولیت مهمی در پیش داریم. آموزش دانش‌آموزان در درس فیزیک به نحوی که آن‌ها تفهیم عمیقی از مفاهیم به دست آورند و علاقه‌مند به علم فیزیک شوند. برای دستیابی به این هدف، یک طرح درس سالانه جامع و موثر ایجاد کرده‌ام که در ادامه می توانید آن را دانلود کنید.


 

طرح درس سالانه فیزیک

۶ طرح درس سالانه برای ۶ کتاب فیزیک متوسطه دوم در فایل های word آماده شده است که براحتی می توانید آن را ویرایش کنید و از آن ها استفاده کنید. علاوه بر منظم شدن ساعات تدریس، می توانید از این طرح درس ها در تکمیل دفتر شاخص کلاس (دفتر نمره) استفاده کنید.

طرح درس ها برای کتاب های فیزیک ۱ ریاضی، فیزیک ۱ تجربی، فیزیک ۲ ریاضی، فیزیک ۲ تجربی، فیزیک ۳ ریاضی و فیزیک ۳ تجربی بر اساس تقویم آموزشی سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ اماده شده اند. 

هر ۶ فایل در یک فایل زیپ شده اند که پس از پرداخت و دانلود از زیر می توانید، آن ها را ویرایش کرده و مطابق میل خود از آن استفاده کنید.

این طرح درس سالانه با تأکید بر تدریج و تعاملی آموزشی طراحی شده است. همچنین، فراموش نکنید که مطالب درس را با انگیزه و تعامل دانش‌آموزان تدریس کنید تا علاقه آن‌ها به فیزیک افزایش یابد. امیدوارم این طرح به شما در ارتقاء فرآیند آموزش فیزیک کمک کند.

در صورت مشکل در پرداخت یا استفاده از روش پرداخت کارت به کارت، می توانید از طریق شماره تماس ۰۹۱۱۱۱۷۹۱۹۹ در شبکه های اجتماعی پیام دهید و از همان جا فایل برای شما ارسال شود.



هاست

از کبیری

مصطفی کبیری کناری متولد سال ۱۳۶۷ در شهرستان فریدونکنار (استان مازندران) ، دبیر فیزیک رسمی آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار، کارشناسی رشته دبیری فیزیک در دانشگاه مازندران هستم . هدف از ایجاد این سایت برای من ، ایجاد یک محیطی آموزشی کارآمد است که در آن دانش آموزان بتوانند فیزیک را به صورت پایه ای و مفهومی بیاموزند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *