دسته‌ها
کنکور

پاسخ تشریحی سوالات فیزیک کنکور ۹۸ داخل و خارج از کشور

پاسخ تشریحی فیزیک کنکور ۹۸ نظام جدید برای رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک توسط استاد مصطفی کبیری را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

سوالات فیزیک کنکور ۹۸ به همراه پاسخ تشریحی سوالات برای رشته های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک آماده دانلود است. در این مجموعه سوالات درس فیزیک کنکور سراسری داخل کشور و کنکور سراسری خارج از کشور برای دو رشته تجربی و ریاضی مخصوص نظام جدید (۳-۳-۶) به همراه پاسخ تشریحی آن توسط استاد مصطفی کبیری قرار داده شده است.


 

دانش آموزان با مطالعه پاسخ ها می توانند به دانش خوبی از چگونگی سوالات کنکور سراسری و روش های حل آن ها دست یابند تا موجب موفقیت در کنکور سال های بعد برایشان گردد. همواره یکی از منابع اصلی کنکور، سوالات کنکور سال های گذشته است و باید با مطالعه دقیق آن به روش های طرح سوال توسط طراحان کنکور پی برد. سپس با تمرین بیشتر در حل سوالات مشابه کنکور سراسری می توانید به تسلط بالایی از مباحث دست یافته و در مرحله بعد سرعت تست زدن و به پاسخ صحیح رسیدن را افزایش دهید.

بررسی سوالات فیزیک کنکور ۹۸ توسط استاد مصطفی کبیری :

در سال های اخیر آسانتر شدن سوالات فیزیک رشته ریاضی و فیزیک نسبت به رشته علوم تجربی مشاهده شده بود. در سال ۹۸ هم این مورد تکرار شد. سطح سوالات فیزیک کنکور ۹۸ در رشته ریاضی و فیزیک بسیار ساده بود. و اکثر سوالات از متن و تمرینات کتاب درسی انتخاب شده بود. در کنکور ۹۸ برای نظام جدید (۳-۳-۶) سطح سوالات تقریبا آسان بود طوری که دانش اموز با مطالعه دقیق کتاب درسی و اندکی سرعت عمل به راحتی می توانستد به اکثر سوالات پاسخ صحیح دهند. در سوالات فیزیک رشته علوم تجربی ۲ یا ۳ سوال تقریبا سخت نیز مشاهده شد که با توجه به رقابت شدید در این رشته وجودش قابل انتظار بود. البته به همین سوالات هم با اندکی دقت و داشتن تسلط کافی می شد پاسخ صحیح داد.

با توجه به آسان شدن کتاب های فیزیک نظام جدید و حذف شدن مباحث چالش بر انگیز برای دانش آموزان، این انتظار می رفت که سوالات فیزیک کنکور ۹۸ نسبت به سال های قبل آسان تر باشد. از اینرو به دانش آموزان عزیز توصیه می شود کتاب درسی را با دقت مطالعه کرده و مثال ها و تمرین های آن را با ریز بینی بیشتری بررسی کنند تا در کنکور سال ۹۹ به موفقیت دست پیدا کنند.

دانلود سوالات و پاسخ تشریحی فیزیک کنکور ۹۸ :

لینک های دانلود غیر مستقیم هستند.


هاست

از کبیری

مصطفی کبیری کناری متولد سال ۱۳۶۷ در شهرستان فریدونکنار (استان مازندران) ، دبیر فیزیک رسمی آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار، کارشناسی رشته دبیری فیزیک در دانشگاه مازندران هستم . هدف از ایجاد این سایت برای من ، ایجاد یک محیطی آموزشی کارآمد است که در آن دانش آموزان بتوانند فیزیک را به صورت پایه ای و مفهومی بیاموزند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *