دسته‌ها
بانک سوالات امتحانی کنکور

پاسخ سوالات فیزیک کنکور ۱۴۰۰


 

پاسخ سوالات فیزیک کنکور ۱۴۰۰ برای رشته های علوم تجربی و ریاضی فیزیک توسط استاد مصطفی کبیری را می توانید به صورت رایگان دانلود کنید.

ویدیو حل سوالات فیزیک کنکور سراسری ۱۴۰۰ به همراه فایل پاسخ برای رشته های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک آماده دانلود است. در این مجموعه سوالات درس فیزیک کنکور سراسری داخل کشور و کنکور سراسری خارج از کشور برای دو رشته تجربی و ریاضی  قرار داده شده است.


 

ویدیو پاسخ سوالات فیزیک کنکور ۱۴۰۰ رشته ریاضی و فیزیک (داخل کشور)

در دو ویدیو زیر می توانید نحوه حل سوالات فیزیک کنکور مخصوص رشته ریاضی و فیزیک را که توسط استاد مصطفی کبیری آماده شده است، را مشاهده کنید.

بخش اول ویدیو : پاسخ سوالات مربوط به فیزیک ۳ (پایه دوازدهم)

مشاهده در یوتیوب | مشاهده در آپارات

بخش دوم ویدیو : پاسخ سوالات مربوط به فیزیک ۱ و ۲ (پایه های دهم و یازدهم)

مشاهده در یوتیوب | مشاهده در آپارات

دانلود پاسخ های فیزیک رشته ریاضی

فایل PDF بالا همان پاسخی است که در ویدیو ها مشاهده می کنید. ممکن است جاهایی از آن نامنظم باشد.

بررسی سطح سوالات رشته ریاضی

سطح سوالات برای دانش آموزان ریاضی را می توان متوسط دانست. چون هم سوالات سخت و هم آسان در آن گنجانده شده بود. برخی از سوالات بخش حرکت شناسی را می توان تقریبا سخت فرض کرد اما در بقیه موارد سطح سوالات یا متوسط بودند یا آسان. طراحان از مفاهیم کتاب درسی به خوبی در سوالات استفاده کردند. البته چند سوال در یک فصل فقط روی یک نکته تمرکز کرده بودند که می توانست اینگونه نباشد.


ویدیو پاسخ سوالات فیزیک کنکور ۱۴۰۰ رشته علوم تجربی (داخل کشور)

در ویدیو زیر می توانید نحوه حل سوالات فیزیک کنکور مخصوص رشته علوم تجربی را که توسط استاد مصطفی کبیری آماده شده است، را مشاهده کنید.

مشاهده در یوتیوب | مشاهده در آپارات

دانلود پاسخ های فیزیک رشته علوم تجربی

فایل PDF بالا همان پاسخی است که در ویدیو ها مشاهده می کنید. ممکن است جاهایی از آن نامنظم باشد.

بررسی سطح سوالات رشته تجربی

در چند سال اخیر، از فصل حرکت بر خط راست معمولا سوال های سختی طرح می شد. اما با توجه به همه گیری بیماری کرونا و حذف بخش حرکت با شتاب ثابت، سوال های این قسمت تقریبا ساده بودند. و همچنین با حذفیات کتاب های درسی جدید نسبت به سال های گذشته و آسان تر شدن مفاهیم فیزیک در کتاب درسی، امسال سطح سوالات را می توان در حد متوسط و حتی ساده دانست. 


ویدیو پاسخ سوالات فیزیک کنکور ۱۴۰۰ رشته علوم تجربی (خارج کشور)

در ویدیو زیر می توانید نحوه حل سوالات فیزیک کنکور خارج کشور مخصوص رشته علوم تجربی را که توسط استاد مصطفی کبیری آماده شده است، را مشاهده کنید.

مشاهده در یوتیوب | مشاهده در آپارات

دانلود پاسخ های سوالات فیزیک کنکور ۱۴۰۰ خارج کشور



هاست

از کبیری

مصطفی کبیری کناری متولد سال ۱۳۶۷ در شهرستان فریدونکنار (استان مازندران) ، دبیر فیزیک رسمی آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار، کارشناسی رشته دبیری فیزیک در دانشگاه مازندران هستم . هدف از ایجاد این سایت برای من ، ایجاد یک محیطی آموزشی کارآمد است که در آن دانش آموزان بتوانند فیزیک را به صورت پایه ای و مفهومی بیاموزند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *