کلاس فیزیک آنلاین

کلاس فیزیک آنلاین : بهترین راه برای یادگیری فیزیک به صورت مجازی! اکتشاف دنیای جذاب و فراگیر فیزیک با دوره های آموزشی آنلاین ما. با دسترسی آسان و انعطاف پذیری بالا، کلاس های فیزیک آنلاین ما امکان یادگیری از هر کجا را فراهم می کنند. از مقدماتی (امتحان داخلی مدارس) تا پیشرفته (امتحان نهایی و کنکور سراسری)، همه سطوح را پوشش داده و محتوای آموزشی آسان به مرحله پیچیده را به شما ارائه می دهند. با استفاده از روش تدریس استاد مصطفی کبیری، تجربه ای عمیق از دنیای فیزیک را در خانه خود تجربه کنید. ثبت نام کنید و از یادگیری لذت ببرید.

ویژگی های کلاس آنلاین فیزیک

  • این کلاس ها به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم یا گوگل میت انجام می شود.
  • ظرفیت هر کلاس حداکثر ۵ نفر می باشد.
  • مدت زمان هر کلاس ۹۰ دقیقه است.
  • هزینه هر کلاس ۵۰۰ هزار تومان است.
  • برای هر کلاس یک گروه تلگرامی حل تمرین ایجاد می شود.
  • ساعت شروع هر کلاس از طریق تلگرام هماهنگ می شود.

هزینه کلاس

شما می توانید به صورت فردی در کلاس های ۵ نفره ثبت نام کنید و ما شما را در یک کلاس گروهی قرار دهیم. یا اینکه می توانید با هماهنگی دوستان خود از ۲تا ۵ نفر در یک کلاس ثبت نام کنید. یا در صورت تمایل به صورت فردی تک نفره در کلاس ثبت نام کنید. هزینه هر کلاس بین اعضا تقسیم می شود.

یعنی اگر تک نفره ثبت نام کنید باید کل هزینه هر کلاس را خود پرداخت کنید. یا بطور مثال اگر ۲ نفره ثبت نام کنید برای هر کلاس هر فرد مبلغ ۲۵۰ هزار تومان را پرداخت خواهد کرد. و اگر در کلاس های ۵ نفره ثبت نام کنید، هزینه هر کلاس برای هر فرد، نفری ۱۰۰ هزار تومان خواهد بود.

تعداد جلسات کلاس

تعداد جلسات کلاس به نوع کلاس و میزان دانش قبلی شما و همچنین به سرعت گیرایی شما بستگی دارد. مثلا ممکن است گروهی فقط کلاس فیزیک دهم را درخواست کند با توجه به اهداف و برنامه امتحانی دانش آموز برای او برنامه ریزی می شود.

ممکن است گروهی کلاس کنکور نیاز داشته باشند. با توجه به زمان باقی مانده تا آزمون آزمایشی مورد نظر یا آزمون کنکور برای آن گروه برنامه ریزی می شود. ممکن است فردی برای امتحان نهایی نیاز به کلاس داشته باشد. با توجه به زمان باقی مانده تا آزمون و نمره مورد نظر دانش آموز، برنامه ریزی صورت میگیرد.

در نتیجه تعداد جلسات کلاس به اهداف و زمان شما بستگی دارد. از اینرو پس از ثبت نام، تعداد جلسات و نحوه پرداخت هزینه با شما هماهنگ می شود.

زمان شروع کلاس ها به برنامه شما بستگی دارد و از هر زمانی بخواهید می توانید ثبت نام کنید و برنامه دریافت کنید. البته این را هم در نظر داشته باشید که برنامه زمانی استاد همیشه خلوت نیست و محدود است. پس در مناسب ترین زمان ها شروع کنید.

چگونه در کلاس آنلاین فیزیک ثبت نام کنیم؟

از طریق شماره تماس زیر می توانید تماس بگیرید. البته می توانید از طریق تلگرام یا واتس اپ یا پیامک نیز از همین شماره پیام دهید تا هماهنگی های لازم انجام شود.

شماره تماس استاد کبیری: ۰۹۱۱۱۱۷۹۱۹۹

نمونه تدریس

شما می توانید از طریق لینک های زیر ویدیو های آموزشی استاد کبیری را در عنوان های مختلف درسی فیزیک، حل سوالات امتحان نهایی، حل و بررسی سوالات کنکور سراسری مشاهده کنید. البته این ویدیوهای آموزشی با کلاس آنلاین مقداری متفاوت هستند. زیرا در کلاس پرسش و پاسخ و ارتباط موثر نیز وجود دارد.

مشاهده ویدیو ها در آپارات

مشاهده ویدیو ها در یوتیوب

مشاهده لیست ویدیو ها به صورت دسته بندی شده

فرایند کلاس چگونه است؟

کلاس در بستر گوگل میت یا اسکای روم برگزار می شود و جزوه مناسب با نوع آموزشی که نیاز دارید برای شما از قبل طراحی می شود و با استفاده از قلم نوری مثال های جزوه (همانند ویدیو های موجود در سایت و کانال فیزیکفا) با کیفیت بالا حل می شود.

پس از پایان کلاس، این جزوه که اکنون پاسخ ها هم در آن درج شده است، به صورت پی دی اف و همچنین ویدیوی ضبط شده از کلاس شما (در حین برگزاری هر جلسه ویدیو کلاس شما ضبط می شود) در گروه تلگرامی کلاس برای شما ارسال می شود. در نتیجه شما در ساعت برگزاری کلاس، چیزی نمی نویسید و فقط گوش می دهید و سوال می پرسید.

همه نکات لازم توسط استاد در جزوه نوشته می شود. و این موجب می شود که مثال های بیشتری در زمان کلاس حل شود. همچنین ویدیو هر جلسه را می توانید در زمان های بعد مجددا مشاهده کنید تا درس برای شما مرور شود، یا جاهایی که فراموش کردید برای شما تکرار شود و آن را بهتر به ذهن بسپارید.

در صورتی که سوالی داشته باشید، قبل از شروع کلاس، سوال را در گروه تلگرامی خودتان می فرستید و در فرصت رفع اشکال کلاس، به آن ها پاسخ داده می شود. پس از جلسات برای شما تمرین هایی متناسب با تدریس انجام شده فرستاده می شود و شما حل خود را در گروه تلگرامی می فرستید تا تکالیف شما بررسی شود. به این صورت اشکالات شما تشخیص داده شده و آن ها را رفع خواهیم کرد.

در صورت درخواست اعضای کلاس، آزمون هم می توانیم برگزار کنیم.