دسته‌ها
جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم فیزیک یازدهم

حل تمرین های پایان فصل دوم فیزیک یازدهم

حل تمرین های پایان فصل دوم فیزیک یازدهم ، جریان الکتریکی و مدار های جریان مستقیم برای دانش آموزان رشته های علوم تجربی و ریاضی و فیزیک آماده دانلود است.

تمرین های پایان فصل برای رشته های علوم ریاضی و علوم تجربی در دو فایل جدا از هم به صورت کامل حل شده و در اختیار شما کاربران عزیز فیزیکفا قرار می گیرد.

سر فصل های تمرین ها

جریان الکتریکی

مقاومت الکتریکی و عوامل موثر بر آن

نیروی محرکه الکتریکی و مدار ها

توان در مدارهای الکتریکی

قاعده انشعاب و جمع جبری اختلاف پتانسیل ها

ترکیب مقاومت ها

دانش آموزان عزیز ابتدا مباحث بالا که به صورت لینک نشان داده شده است، را مشاهده کنید تا با حل تمرین های مختلف تسلط لازم را برای حل تمرین های فصل دوم کسب کنید. جزوه های آموزشی جامعی از هر مبحث برای شما آماده شده است تا برای امتحانات داخلی یا نهایی و کنکور آماده شوید. همچنین در هر مبحث ویدیو های آموزشی قرار داده شده است تا بتوانید با مشاهده آن به تسلط کامل برسید. سپس تمرین ها را حل کنید و پاسخ را با پاسخ های ما مقایسه کنید، تا مشکلات خود را رفع کنید.لطفا سعی نکنید تمرین های کتاب را رونویسی کنید یا اینکه برای امتحانات حفظ کنید. این تمرین ها در پایان فصل قرار داده شده اند تا شما خود را محک بزنید و از یادگیری خود آگاهی پیدا کنید.

دانلود حل تمرین های پایان فصل دوم فیزیک یازدهم




از کبیری

مصطفی کبیری کناری متولد سال ۱۳۶۷ در شهرستان فریدونکنار (استان مازندران) ، دبیر فیزیک رسمی آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار، کارشناسی رشته دبیری فیزیک در دانشگاه مازندران هستم . هدف از ایجاد این سایت برای من ، ایجاد یک محیطی آموزشی کارآمد است که در آن دانش آموزان بتوانند فیزیک را به صورت پایه ای و مفهومی بیاموزند .

11 دیدگاه دربارهٔ «حل تمرین های پایان فصل دوم فیزیک یازدهم»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *